When most people retire, they retreat to that idyllic cottage in the country and life starts to take a slower pace, but not for Eva. Her 65th birthday arrives along with her first pension cheque. She flees the safe cocoon and wealth of suburbia and heads for the uncertainty of the big city, figuring the only things in life you regret are the things you don't do.