In the casino there is only one queen, the small ball that spins on the roulette table. None of the players pays the slightest attention to the female dealers. But Takis, a "perennial" med student doesn't go to the casino for the millions but for a day's wages. Vera works in a gym but trains and gets a second job as a dealer.