Udo has a very special problem: He has a severe noticibility impairment. His body is not invisible in the sense of “transparent”. But Udo's being exudes something so ordinary and easy to miss, that people actually fail to notice him. He is some kind of human blind spot. Being a store detective, Udo has made himself at home on an island of lonesomeness. His profession allows him to observe the lives of other people silently in most cases. That is until Jasmin steps into his life. Jasmin, the sole person who can see Udo, spots him naturally and without any difficulties. With her, Udo's life is getting a little bit out of control.