The relationship between two friends who gradually discover that they each kept secrets from the other and played dirty games behind his back. Lakis, an insurance broker in a large company, has won a trip abroad as a "bonus" for his work. He misses his flight, however, and when he returns home, finds his wife in bed with his best friend.