One evening in Beirut, Hind and Mathieu meet. She's a young Lebanese singer trying to free herself from her ex-husband's stranglehold. He's a French lawyer here on business who despite himself will be tracked down and suspected of spying. Over the course of ten days they will live a love story made of fear and desire, intrigue and violence.