The beautiful actress Isabelle is kidnapped by the ugly artist Jeanne. Day after day, Jeanne forces Isabelle to pose for her in her studio, without giving Isabelle any clue about what she is working on. When Isabelle finally learns her fate, a psychological battle is joined by the two ladies, a battle in which trust and deceit must go hand in hand.