On sunny Aruba an escort girl, who has just heard she has only a few days to live, falls in love with an undercover journalist. The journalist proceeds to break into the house of alleged murderer Joran van der Sloot in order to find key evidence in the case of the missing Natalee Holloway, who disappeared exactly five years before.