A couple, Saar and Johan, travels to Buenos Aires, where their love once began, to see if they can fix their broken marriage. But it seems a lost cause. Disillusioned, waiting for the taxi to bring them back to the airport, they accidentally film a shoot-out. A woman dies in front of them, turning Saar and Johan into witnesses of a murder, with the evidence on tape. What follows is a terrifying ordeal, but one which helps to revive their love.