Toyshop owner Harry Sankey leads a simple life in the quiet Northern town of Gigglewaite, but the sudden and tragic death of Nancy, his beloved wife soon turns it all upside down. He then finds himself trying to cope, just as unsuccessfully, with the unusual role of quiz show contestant, believing it to be Nancy's last wish for him to participate in the popular but bizarre TV show "Cheeky".