Comedian Dirch Passer has found himself in perennial loneliness after a fast-tracked rise to fame. He struggles between his own desire to gain critical respect and servicing the audience’s needs. His talent is both a blessing and a curse – as he swallowed the instant adoration for his on-stage gags, Lommer, his producer, and others around him feed off his success...