Sandy Kenyon is an aircraft enthusiast who dreams that one day he will be able to fly. But he has one problem, following his mother's dramatic death in a flying accident, he suffers from cerebral palsy, leaving him with serious mobility problems. Most people Sandy meets find it hard to believe he will ever achieve his dream.