In a Copenhagen hotel, disparate lives intersect through accident or fate: A stewardess desperate for intimacy. An immigrant obsessed with revenge. A hotel manager lost in despair. A wife abandoned by her husband. A receptionist with blood on his hands. People meet in the intimacy of hotel rooms, secrets are revealed and unexpected events merge into a dramatic tale of love and longing.