17-year-old Jon is more than surprised when Edith, the beautiful shopkeeper's daughter, asks for help with a very private sexual matter. Jon agrees to help – maybe because she's blind and just as much an outsider as he is. You see, Jon is blamed for everything that goes wrong in this sleepy little town, be it a sick animal or even the bus driver's hiccups. Everybody says it was Jon's fault that the town's very first traffic light was ruined eight years ago and just like that, the wheels of progress came grinding to a halt here. Jon's father is the first to remind him of this in an attempt to keep Jon from growing up. But there's no stopping puberty and Jon is determined to help Edith on her way, even if it's helping her lose her virginity.