Paul, part-time laborer and amateur artist, leads an unremarkable life like any other, until his world is disrupted by vivid revelations of the afterlife. At first a welcome respite from reality, his waking visions soon reveal a demonic conspiracy at work within his own community. One by one, prominent members of high society fall victim to a series of mysterious assassination attempts. As the government scrambles to contain the rising panic of the ruling class, public disillusionment grows. Amidst the maelstrom, Paul becomes entangled in a web of powerful elite, evangelical cults, and a plot that could not only bring down the country’s economy, but also incite the total collapse of society.