A Man, a Woman and a Boy. Three people in a timeless landscape. They don't know each other, their cultural background is undefined. They try to survive, each on his/her own. Slowly they start to get in some contact which is utterly mistrusting and occasionally hostile, but through various different situations it gradually starts to develop into relationships.