Hannah and Sam have it all: they have their own house, a wonderful daughter and interesting and wellpaid careers. He is successful; she is a slightly hypersensitive dreamer. Cracks start to appear in their cosy family routine however, because of lies, mistrust and jealousy. When Hannah realizes that Sam is having an affair with a young female colleague, she makes no attempt to save her marriage, packs a suitcase and returns to her mother. It seems that a reunion with an old flame from her student days will help her to move on, but while Leo is charming, he is even more prone to infidelity than her estranged husband. However, despite her bad luck with men, Hannah makes a choice and is relieved and - even better - content in the end.