A dark, tense and sometimes bizarrely comic story of the various occupants of innocuously numbered Room No, 2. An otherwise ordinary flat in suburban London, No. 2 is a room born bad. You know the kind, bad karma on top of bad décor! It inevitably attracts all the wrong people, and something weird always happens there.