Jorge still lives with his parents at the age of 45. He has been the film programmer and technical support at the cinémathèque for 25 years. Because attendance is down, the cinémathèque shuts down, leaving Jorge unemployed. With no other skill, for the first time he is forced to change his way of life in order to adapt to the new world he faces. In the end, maybe the movies will help him survive.