Franck, a screenwriter upset by the break-up with his wife, is invited by a French producer to come and write a screenplay in Paris. He sets himself up in the Hôtel George V. After several days of fruitless labor, he receives a visit from Lisa, a strange creature who pretends she's stepped out of Leonardo da Vinci's Mona Lisa.