Pig and Runt born on the same day in the same hospital, moments apart. Twins, all but by bloodline. Inseparables from birth, they are almost telepathic. They are one, needing no one else, inhabiting a delicate, insular and dangerous world where they make their own rules and have their own language. They are also partners in crime, with an appetite for recklessness, exploration and destruction.