Poster boy for the ruling class, Charlie Barnum has it all, the perfect wife, the property portfolio and the loyalty of his best friend. The fact that Charlie requires Viagra to have sex with his wife, is losing his properties, and has seduced his best friend's wife, means nothing to Charlie, because Charlie is living on dangerously borrowed time. An innocent working class girl is killed in a hit and run, and, as the blood pours from her injuries, Charlie, the man who knocked her down, consults his deck of playing cards and chooses to abdicate responsibility for all future deeds. Lies become truths, reality becomes fantasy, and, as Charlie embroils the three comfortable couples in the ugly excesses and sanctimonious prejudices of his new found power, they discover some deeply disturbing truths about each other. Employing dangerously subversive, provocatively dark, and satirically disturbing humor...