Commercial pilot, Denis Hopkins, has everything to live for. His beautiful wife, Valerie, with their first born on the way, a fulfilling and lucrative job as a commercial pilot and an idyllic house by the sea. A vicious break-in, which results in the murder of his pregnant wife, expunges all that. Denis turns his back on what's left of his perfect lifestyle and vows to take revenge on Ricky Barnes, the man responsible for the death of Valerie.