Based on the 1996 novel, this is a mixture of thriller and black comedy. Harry Pendel is the tailor to the powerful of Panama. Harry is known for his storytelling and suits, but soon his tales carry lethal repercussions. Harry spins a yarn that is not only taken as truth, but sets off a chain of events that threatens everything he values most in life.