The story follows a loser, Mitchell Willow, chronic alcoholic whose girlfriend, Rachel, has left him. In desperation, Mitchell takes a delivery job for local hard man Eddie Heaver. During his deliveries, curiosity gets the better of Willow and he opens one of Heaver's packages and to his horror discovers a severed thumb.