Eight months after a disastrous job in Kiev left him physically and mentally scarred, ex-soldier turned contract killer, Jay, is pressured by his partner, Gal, into taking a new assignment. As they descend into the dark, disturbing world of the contract, Jay begins to unravel once again – his fear and paranoia sending him deep into the heart of darkness.