Shopping by day, partying by night, jetting between a castle in Glastonbury and the south of France, the young English social elite could have stepped out of an update of La Dolce Vita. Like the lotus eaters of The Odyssey and Joyce’sUlysses, they live on a permanent high, doing nothing, at a lazy distance from the world around them...