The most important event in the history of Romanian football: on May 7, 1986 Steaua Bucharest won its first and only European Champions Cup against FC Barcelona, when the legendary goalkeeper Helmuth Duckadam stopped four consecutive penalty kicks. Julian Ploscaru had recorded the game on his VCR, and it will be the main theme of conversation between him and his kids, his wife, his mistress Lidia and his boss, despite the fact that the Chernobyl disaster had happened just two weeks earlier and is still very much present both in individual and collective awareness.