A light-hearted look at the dangers and delights of dating in contemporary Dublin. When Clara sees her boyfriend Tom kissing Isolde, it sets off a chain reaction of romances and heartbreaks, each character trying to solve the pressing question of the perfect relationship. The only thing they all agree on is that love is the one thing we can’t live without.