Diego’s girlfriend has dumped him five days before the wedding. What’s the most adult and sensible way to get over it? (a) Turn up at the church on the wedding day in case she’s changed her mind; (b) get drunk and go off on one; (c) try and recover a teen love; (d) all of the former.