Georgia, the Soviet Union, 1937. Two boys, a Greek and a Georgian, meet and become friends. From their carefree, everyday routine and the calm, humorous life of the small neighborhood, emerges the tragedy of the period with the persecution of the Greeks, who were exiled and imprisoned.