The story of music teacher Lucca who discovers that his recently-deceased mum was a long-distance adoptive parent to a little Brazilian girl. Now the girl, who has grown into a beautiful model, is in Italy and wants to meet her Italian "brother". The clash between the different cultures give rise to hilarious situations and dramatic twists. But if fate has brought these two together, there must be a reason.