Tina's cheating on Grant. Grant's too drunk to care. Mandy is still in love with Alastair. Alistair is still in love with himself. Jackie is trying to keep her drug habit a secret from Clark. Clark is keeping a secret of his own. All cross paths in this tale of interconnected lives set in the chaos that is London. They are all searching for an escape from an unforgiving city.