A story in two cities: Bilbao and Havana. Two men, two women and a song which explains many things. Words, music and some temporary feelings. An island and two ages: Salvador, an old architect whose time is coming to an end. Valeria, his daughter in her twenties, lives the present to the full along with her friend Nadia and does not want to know anything from him. Raúl and Leonor are facing the end of their marriage. Raúl, in his forties, has just known Valeria and can not stop thinking about her. It deals with love and its changeable appearences.