A classically romantic tale of a young girl's emotional journey into adulthood, as she discovers the secrets of her own feelings and sexuality. Along the way she must encounter the trials and tribulations that life throws at her - many of which are hilarious, Based on the novel by the best selling author Dodie Smith.