Will Graham, a legendary London gangster, has given up the crime life to seek solace in the rural forest-land of North West Wales. His past will always affect him - he hardly sleeps; works without credentials - as he tries to make peace with himself. His young brother Davey is followed home and attacked. Will has to come back at work.