The year 1992. Yugoslavia is falling apart. Hundreds of embassies are closing and diplomats are leaving the country. Three guys from Belgrade are packing their things… Discover how diplomats live, for real. Find out what it truly means to be closed down. And see how it is to grow up quickly.