Our heroes are high school students spending an unforgettable summer, full of adventures, on their way to a big rock festival. Producer Sava and director Žarko Babajić are filming an extreme sports commercial with Marija and Sindi. Mysterious “Zduhach” “refreshes” Uroš and Nenad with some local “kleka” juice. Stolen identity makes new rapper star G Spot Tornado angry, so things get even more complicated.