Leonard Grey, superintendent of Jericho Mansions. His world may be small but he cares for every inch of it. The fading wallpaper in the entrance hall, the ageing carpet on the stairs. For the last thirty years the building has been his universe. Beyond the front door of the apartment block lies a terrifying agoraphobic nightmare into which, for as long as he can remember, he has never dared to venture.