The unconditional love between Nick (19) and Evy (16) has neither voice nor sound, as both are deaf mutes. When they sense that their parents oppose their relationship, they decide to flee and hide in the wreck of a submarine, where Evy tries to become pregnant. They are convinced that once they have a child together, nothing and nobody will be able to keep them apart. But in their cage of happiness Evy discovers that Nick has another reason to disappear.