Jean-François is a psychoanalyst in love with one of his patients. When she decides to stop therapy, Jean-François at last feels free to seduce the woman. Paralyzed when in front of his object of love, Jean-François accumulates blunders of every kind. He hence turns to Julien, one his patients who is in therapy to overcome his compulsive-obsessive flirting disorder. It's a totally absurd initiative on Jean-François's part. But, even so...