A group of young animal rights activists break into an animal research facility in order to get video footage of grisly experiments for their "LD-50" website. The group leader, Gary, gets caught in a hidden steel trap. Unable to free himself, the group panic as they hear the sound of approaching police sirens. Troubled by an unspoken, collective guilt, the group disbands. One year later, Gary sends them a mysterious, encoded message.