Tina and Cilla are 15 and live in Piteå in north Sweden. They are twin sisters and look identical, but are very much different as personalities. On their Mothers birthday, they hurry to catch the school-bus. Cilla is run over by a car and killed. Left behind is Tina, who now has to find her balance in life without her sister.