Vivian and Jonny have been a couple for a long time, and when two of their friends get married, Vivian takes a stand. “Marry me, or else I'll marry my ex, Jan Perry!” When Jonny realizes that Vivian is actually going to marry Jan Perry, he is compelled to act before it's too late.