Seven people are on their way from Stockholm to Oslo, a heart is on its way from one body to another, and a piece of music is in the process of being composed. A conductor, a physician, a nun, a journalist, a photographer, a publisher and a ten year old girl are among the passengers on board a fully booked airplane. One of the planes engines explodes, the cabin pressure falls, and the plane has to descend to a lower altitude, with turbulent weather conditions. The next day, nothing is like it used to be.