Its vacation. 12-year-olds Maja, Rikke and Ohna have big ambitions to not lift a finger this summer, but then the police find drugs hidden in the restaurant. Saigon House is closed and Ohnas big brother gets arrested.The girls know that he is innocent but he wont get out of jail before the drug league is exposed. Its a case for the Asphalt Angels....