Charlie Davidson is thirty-something, single and seems to have it all: a successful London publishing company, a beautiful and intelligent girlfriend, everything money can buy. But something is missing.. Suddenly his best friend and business partner Peter suddenly dies, and he finds himself running away from three really determined loan sharks. Driving off into the heart of the countryside, with the loan sharks in pursuit, he stumbles across a surreal and lonely hotel, with a landlocked lighthouse.