Posh is a fresher at Cabot University and on the same corridor in Hope Hall as Liam, Harry, Animal and Footsie. Liam is Irish, Footsie is the northerner, Harry's a cockney. And Posh is a public schoolboy who loves life but can't seem to love anyone. It's fresher's week and Posh wants to chase girls and hang out with them. Until he knocks down Animal. At the hospital he meets Liam and Harry and an unexpected friendship begins.