Vagn is a middle-aged man whose life has slowly ground to a halt. He lives by himself, has a job and plays old boys' football. On the annual team trip to Sweden, the other members of the team forget him at a gas station. As Vagn well knows, he is all too forgettable. Throwing his lot in with a hapless robber, John, he hustles to catch up with the team bus, beginning a journey that slowly but surely brings him out of himself and back among the living.