In the year 2010, drugs and sexual excesses are the dominant forces that shape the lives of Europe's teenagers, and London and Paris are at the centre of this chemical nation. No child can shelter from this storm of abusive substances and nowhere is this more visible than in the daily lives of Demon and Davi. Those two teenage girls have embraced drug culture and now spend their days sleeping and using the dark hours to explore life's chemical and sexual possibilities. Young and naïve they have become the possessions of a schizophrenic mentor, Ryu, who whilst saying he loves them, happily sells them into sex slavery.