Alex is a mid-thirties emotional and neurotic wreck. When his mother is suddenly hospitalized for a stroke, the caring son’s life is thrown even further off track. At the hospital Alex finds himself in a burlesque kind of human zoo – equally comic and dramatic, full of unexpected characters and surprising events. Desperately trying to cope with this new situation, he finds himself stuck between the well-intentioned advice of the doctors, his parents and his friends. Making himself more and more crazy, Alex makes his own set of mistakes – with the best intentions.